
Besured ervaringen
Elke dag een b'tje beter, dat zit diep in ons DNA. Daarom tonen we graag ervaringen die klanten met ons delen, zodat jij weet wat je kunt verwachten. Jouw feedback vinden we belangrijk! Want alleen samen kunnen we onszelf elke dag verbeteren. Meer weten? Bekijk ons reviewbeleid voor het plaatsen van ervaringen.
Ook je ervaring delen?
Alle reviews
Vorige verzekering gaf 20 jaar schadevrij
Besured heeft mij op 18 jaar gezet
Ardi uit Ter Aar, 18 september 2023
Goed dat je je ervaring met ons deelt, dankje! Alle autoverzekeraars houden de schadevrije jaren bij in een centrale databank: Roy-data. Het aantal schadevrije jaren is daarom bij iedere verzekeraar gelijk. Maar de bonus-malusladder is wel bij iedere verzekeraar anders. Hoe dit precies zit, vertelt ons Serviceteam je graag. Je hoort snel meer van onze collega.
B'bye, Besured - 18 september 2023
Zover goed
Lia uit Oosterhout, 17 september 2023
Prima verzekering
Rudi uit Alkmaar, 15 september 2023
Tevreden
Rebwar uit Den haag , 14 september 2023
IK heb gelukkig nog geen gebruik behoeven te maken van mijn verzekering, dus ik heb geen ervaring, wil dit graag zo houden. Overigens ging het aanvragen soepel en snel. Vandaar de 5 sterren
Hans uit Hengelo, 14 september 2023
Goede service bij aanmelding
Marco uit Hellevoetsluis , 14 september 2023
Bedankt voor je vriendelijke woorden over onze service bij de aanmelding van je verzekering. Jouw tevredenheid is onze prioriteit! We blijven ons best doen om je gedurende je hele reis bij ons dezelfde goede service te bieden!
B'bye, Besured - 14 september 2023
Goedkoop, maar ik koetser geen illussies over de afloop van een toekomstige afwikkeling van schades. Net als de meeste verzekeraars zit de winst in het niet of zo laag mogelijk vergoeden van ontstane schades. Schadeloos stelling is een utopie
Nathan uit Groesbeek, 14 september 2023
Gelukkig tot op heden niet nodig gehad. Dus dat is een goed teken. Daarom ga ik in het midden zitten met de ster 3, omdat ik nog geen ervaring heb.
Ruud uit Ooltgensplaat, 14 september 2023
Bij de schademelding zeer vriendelijk en correct geholpen
Henny uit Valkenburg, 14 september 2023
Tot op heden prima verzekering voor mijn auto
Zeker niet te duur! Ik ben uitermate tevreden
Henk uit Rotterdam, 14 september 2023
Wat leuk om te horen dat je tot nu toe blij bent met onze autoverzekering. Onze klanten blij maken, dat vinden wij ontzettend belangrijk. Wij worden superblij van jouw positieve feedback!
B'bye, Besured - 14 september 2023
Ik heb er nog niet mee te maken gehad!!!
Wim uit Almere, 14 september 2023
Prima geholpen
Ap uit Radewijk, 12 september 2023
Perfecte telefonische uitleg en afwerking.
Uiterst vriendelijke medewerkster!
Henny uit Valkenburg, 25 augustus 2023
Goed geholpen, snel en vriendelijke
Bryan uit Sliedrecht , 4 augustus 2023
Vriendelijk, deskundig en gemotiveerd personeel.
PG uit Rottevalle, 19 juli 2023
Moest wel een paar minuten wachten voordat de telefoon werd opgenomen maar werd netjes en snel geholpen. Was ik blij mee.
John uit Apeldoorn , 17 juli 2023
Zeer vriendelijk geholpen door de Klantadviseur, probleem werd meteen opgepakt! Dikke duim!
Cindy uit Leidschendam , 21 juni 2023
We zijn inmiddels 4 jaar en maar liefst 23 e-mails verder en nog steeds gaat Besured in de fout bij de afhandeling van een ziektekostendeclaratie uit 2019. Keer op keer zoeken ze het uit, bevestigen dat ik gelijk heb en vervolgens sturen ze doodleuk weer een factuur of proberen ze het bedrag, onrechtmatig, te incasseren. Om moedeloos van te worden.
En om de ergernis compleet te maken: ik voldoe aan hun verzoek om een review te schrijven (gratis feedback dus) maar ik ben verplicht om een van hun andere verzekeringen aan te vinken, want "ziektekostenverzekering" staat niet in hun lijst. Nou ja, dan vink ik alle andere maar aan.
Jos uit Maastricht, 16 juni 2023
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. We vind het vervelend om te lezen dat je niet naar tevredenheid bent geholpen. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling. Een van onze Klantadviseurs neemt contact met je op om dit samen met jou op te lossen.
Vriendelijke groet, Besured - 16 juni 2023
So helpful and nice!! Thank you:)
Carlota uit Amsterdam, 1 juni 2023
De medewerker dacht met mij mee naar mogelijkheden
Milly uit Arnhem , 23 mei 2023
Pas na 2 jaar wordt ontdekt dat er een factuur open staat. Dit vanwege een interne fout. Er is wel excuus voor aangeboden.
Dit kan beter
harrie uit Tilburg, 4 mei 2023
Bedankt voor het delen van jouw feedback. Vervelend om te lezen dat je deze ervaring hebt. Onze Financiële afdeling heeft inmiddels contact met je gehad om jouw ervaring met ons te bespreken. Wij nemen jouw feedback mee in onze verdere ontwikkelingen en verbeteringen!
Vriendelijke groet, Besured - 4 mei 2023
Klantvriendelijk,deskundig,direct en duidelijk .
Peter uit Venlo, 19 april 2023
Heel prettig gesprek en snel persoonlijk antwoord op mijn vragen.
Manon uit Amstelveen , 29 maart 2023
Blij dat Besured contact met me heeft opgenomen, want mijn verzekeringen sloten niet meer aan op mijn huidige situatie
Judith uit Gouda, 27 maart 2023
De klantenservice wilde meedenken met een bijzondere situatie en kijken naar een oplossing. Erg blij mee!
Matthew uit Breda, 9 maart 2023
Snelle afhandeling bij vragen, de medewerkers van besured zijn kundig en denken goed mee.
Erwin uit Gemert, 7 maart 2023
Heel duidelijk en fijn geholpen!
Eva uit Tilburg, 3 maart 2023
Goed geholpen, geduldig al mijn vragen beantwoord!
Femke uit Rotterdam , 28 februari 2023
Mijn vraag werd op een vriendelijke en duidelijke manier beantwoord. Goede en snelle service!
Nick uit Harderwijk, 6 januari 2023
Erg fijn dat ik een belafspraak heb kunnen maken, dan word ik tenminste niet 10x gebeld op momenten dat het mij niet uitkomt. Fijn gesprek gehad en goed geholpen, uitstekend!
Thomas uit Zwolle, 31 december 2022
Zocht je naar iets anders?