mannen geven elkaar een boks bij voordeur

Besured ervaringen

Elke dag een b'tje beter, dat zit diep in ons DNA. Daarom tonen we graag ervaringen die klanten met ons delen, zodat jij weet wat je kunt verwachten. Jouw feedback vinden we belangrijk! Want alleen samen kunnen we onszelf elke dag verbeteren. Meer weten? Bekijk ons reviewbeleid voor het plaatsen van ervaringen.

Ook je ervaring delen?

Schrijf jouw review

8,8

Dit is de gemiddelde waardering door Besured klanten in de afgelopen 6 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

Ondanks dat we nog niet zolang bij Besured verzekerd waren, zijn wij tóch behandeld alsof dat al jaaaaaren was bij diefstal van onze auto. Een tóp verzekering.

Peter uit Tilburg, 26 juli 2025

Vanmorgen ben ik weer deskundig en vriendelijk te woord gestaan door de Klantadviseur.

Arie uit Puttershoek, 25 juli 2025

Super slechte ervaring wacht al bijna 2 maanden op reactie van verzekeraar en expert

Radjesh uit Almelo, 24 juli 2025

Vervelend om te lezen dat je ervaring niet positief is. We begrijpen dat het vervelend is als je wat langer moet wachten. We wachten nog op bericht van de expert. Als we meer informatie voor je hebben, zullen we je daar over informeren. Bedankt voor je geduld!

Vriendelijke groet, Besured - 24 juli 2025

Had eens wat prijsopgaven aangevraagd. Heel vriendelijk en professioneel geholpen door de Verzekeringsadviseur. Mijn complete verzekerings pakket omgezet naar Besured. Scheelt 100-en € per jaar, t.o.v. NN en ABN. En toch goed verzekerd. Fijn gevoel.

Maurice uit Valkenburg, 24 juli 2025

Welkom bij Besured!

Vriendelijke groet, Besured - 24 juli 2025

Ben bijzonder goed, snel en vakkundig geholpen. Kreeg direct de juiste persoon voor mijn vragen aan de lijn. Uitermate vriendelijke mensen met verstand van zaken en duidelijke info en advies. Bessured kan ik dan ook van harte aanbevelen.

Harm uit Doetinchem, 21 juli 2025

Bedankt voor je mooie woorden en aanbeveling, dat waarderen we enorm!

Vriendelijke groet, Besured - 21 juli 2025

Super vriendelijk persoon aan de telefoon. Had niks anders verwacht van besured! :))

Jeroen uit Bergen Nh, 15 juli 2025

Aanmelden schade was chaotisch Kreeg iemand aanneem lijn die mij prima te woord stond maar een uurtje later toen ik belde voor een aanvulling was de schade niet bekend en moest alles opnieuw De volgende dag wederom alles moeten doorgeven

Gerard uit Zwolle, 15 juli 2025

Wat vervelend dat je dit zo hebt ervaren. Mogelijk heb je eerst contact gehad met de alarmcentrale. Zij helpen je in een noodsituatie zo goed mogelijk op weg, maar doen niet de officiële schademelding. Die wordt daarna bij ons vastgelegd. We begrijpen dat het vervelend is als je daardoor mogelijk je verhaal meerdere keren moet vertellen. Gelukkig is de schade inmiddels is afgerond.

Vriendelijke groet, Besured - 15 juli 2025

Prima telefonisch advies

Henny uit Valkenburg, 14 juli 2025

Hoop gewoon dat ik snel geholpen wordt

Appie uit Geleen, 7 juli 2025

Bedankt voor je bericht. We hebben je geprobeerd te bellen, maar helaas niet te pakken gekregen. We hebben je gevraagd om contact met ons op te nemen wanneer het jou uitkomt, zodat we je verder kunnen helpen. We horen graag van je!

Vriendelijke groet, Besured - 07 juli 2025

Na een stroeve start is het uiteindelijk vlot en soepel gelopen

Gerard uit Zwolle, 7 juli 2025

All risc verzekerd bij Besured. 2 maanden na ongeval geld nog niet niet ontvangen. Auto is total loss buiten mijn schuld om. Zit momenteel zonder auto en Besured verzint allerlei verhalen over iets dat ze met tegenpartij moeten regelen. Volgens mij is dat juist de bedoeling bij All risc dat je niet zonder auto komt te zitten. Dat het lang duurt snap ik wel maar dat er elke keer andere verhalen te horen krijg is niet de bedoeling.

David uit Almelo, 2 juli 2025

Wat vervelend om te lezen dat je dit zo hebt ervaren. We begrijpen goed dat het heel vervelend is om zonder auto te zitten, zeker als de schade buiten jouw schuld om is ontstaan. In jouw dossier zijn we afhankelijk geweest van het reactie termijn van de tegenpartij. We hebben meerdere keren gerappelleerd bij de andere verzekeraar, maar hun reactie liet helaas op zich wachten. Inmiddels is de vordering ingediend. We verwachten dat we het dossier spoedig kunnen afronden. Als je in de tussentijd nog vragen hebt, laat het gerust weten.

Vriendelijke groet, Besured - 02 juli 2025

Goed bereikbaar en altijd netjes en correct te woord gestaan.

Richard uit Brummen, 1 juli 2025

Welkom bij Besured!

Vriendelijke groet, Besured - 01 juli 2025

Ben ongeluk niet schuld,3dagen oud mijn auto voor t werk,9 dagen later kom ik nog niet tot mijn werk,wacht nog min 4dagen , Echt niet prettig

Appie uit Geleen, 1 juli 2025

Bedankt voor je bericht! Wat een vervelende situatie zeg. We hebben het doorgegeven aan de behandelaar, die neemt contact met je op om mee te kijken.

Vriendelijke groet, Besured - 01 juli 2025

Tot nu toe alles prima

Bert uit Assen, 30 juni 2025

Aardig geholpen en snel behandeld! Top verzekeraar!!

Inge uit Haarlem, 27 juni 2025

Super goed en vriendelijke klantenservice. Snel en duidelijk advies. Aanrader

John uit Oss, 24 juni 2025

Is zo vriendelijk

Murad uit Den Haag, 20 juni 2025

Heel fijn geholpen aan de telefoon.

Toos uit H-i-Ambacht, 17 juni 2025

Snel en correct geregeld. 1 telefoontje en de rest wordt geregeld. Heel fijn.

J uit De Meern, 6 juni 2025

Hat gaat te langzaam was al 5 weken geleden dat de bestuurder van dhl mijn auto schade heeft veroorzaakt.

Tuncay uit Hoogezand, 5 juni 2025

Wat vervelend dat er schade aan jouw auto is veroorzaakt! We begrijpen heel goed dat het voor jou als lang wachten voelt. We hebben de vordering inmiddels bij de verzekeraar van de tegenpartij ingediend en zijn nu helaas afhankelijk van hun betaling. Omdat je zelf hiervoor niet verzekerd bent, kunnen we dit proces niet versnellen. We houden het uiteraard goed in de gaten en houden je op de hoogte!

Vriendelijke groet, Besured - 05 juni 2025

Goede service en vriendelijke en eerlijke mensen,

Khaled uit Waalwijk, 4 juni 2025

Via de website afgesloten. Duidelijk en transparant. Vrij snel een mail ontvangen met daarin de polis en verdere informatie. Een dag of twee daarna werd ik telefonisch benaderd of ik tevreden was en alles duidelijk was. Ongelooflijk attent. Hou ik van dat je een persoon bent. Een aanrader.

Bella uit Lemmer, 2 juni 2025

Leuk dat jullie een bericht sturen dat de premie van mijn auto verzekering afgeschreven wordt. Maar het zou wel prettig zijn dat je een factuur daarvan stuurt. Ik vind het zeer ongepast om zomaar een bedrag af te schrijven zonder een factuur.

A.A uit Nijmegen, 28 mei 2025

Bij het afsluiten van je verzekering heb je van ons een polisblad ontvangen. Deze is ook altijd terug te vinden in je persoonlijke inlogomgeving bij Besured. De premie wordt bij ons via automatische incasso afgeschreven. We sturen hiervoor geen aparte factuur. Op je polisblad vind je het premiebedrag en de betaaltermijn, dit document kun je gebruiken als factuur of betalingsbewijs voor je administratie. Kun je het polisblad niet meer vinden? Laat het ons gerust weten. We sturen je graag een kopie toe. Een berichtje of belletje is genoeg!

Vriendelijke groet, Besured - 28 mei 2025

Medewerkers waren heel aardig, behulpzaam ! Ik ben blij en vond het heel fijn om in zo moeilijke situatie naar Besured te mogen bellen.

Weronika uit Tilburg, 27 mei 2025

Blijkbaar moet ik bij elke verzekering melden dat ik geweigerd ben. Ook al gaat dit niet om dezelfde soort verzekering

Taylor uit Alkmaar, 26 mei 2025

Bedankt voor je review. Je hebt helemaal gelijk dat je bij het aanvragen van een verzekering verplicht bent om eerdere weigeringen te melden, ook als het om een ander soort verzekering gaat. Fijn dat alles inmiddels rond is en je geaccepteerd bent.

Vriendelijke groet, Besured - 26 mei 2025

Het gesprek was wel prettig alleen ik stelde een vraag over de ten naamstelling op mijn naam of die van mijn vrouw. Ik stelde een vraag hierover wat verstandig was om te doen voors en tegens maar de man gaf geen duidelijk antwoord.

Herben uit Balkbrug, 24 mei 2025

Dank je wel voor je review. Goed om te horen dat het gesprek prettig was. Jammer dat je geen duidelijk antwoord kreeg op je vraag over de tenaamstelling, dat had beter gekund. We zorgen ervoor dat je alsnog een duidelijk antwoord ontvangt!

Heel prettig geholpen. Ook deskundig. Soepel verlopen. Bedankt!

Ron uit Breezand, 23 mei 2025

Lekker lage premie en bij afsluiten van verzekering wordt alleen relevante vragen gesteld, ik ben echt blij met deze verzekering

Khaled uit Waalwijk, 15 mei 2025

Alles is prima verlopen Tip: misschien een idee om de factuur van het schadebedrag bij de laatste mail te voegen.

Henk uit Oldenzaal, 13 mei 2025

Wat fijn dat je je ervaring en tip met ons deelt, Henk. Dankjewel!

Vriendelijke groet, Besured - 13 mei 2025

Duidelijk geïnformeerd en snel geregeld. Dit is wat je van een goede verzekeraar verwacht!

Henk uit Oldenzaal, 11 mei 2025

Bedankt Henk! Van deze review worden we blij.

Vriendelijke groet, Besured - 11 mei 2025

8,8

Dit is de gemiddelde waardering door Besured klanten in de afgelopen 6 maanden. Actueel en transparant.

Zocht je naar iets anders?



Contact

Bel Mail