
Besured ervaringen
Elke dag een b'tje beter, dat zit diep in ons DNA. Daarom tonen we graag ervaringen die klanten met ons delen, zodat jij weet wat je kunt verwachten. Jouw feedback vinden we belangrijk! Want alleen samen kunnen we onszelf elke dag verbeteren. Meer weten? Bekijk ons reviewbeleid voor het plaatsen van ervaringen.
Ook je ervaring delen?
Alle reviews
Goede service, duidelijke communicatie en snelle afwikkeling.
Patrick uit Haarlem, 30 september 2025
Weinig tot geen communicatie, terwijl ik niets aan het ongeluk kan doen,volgemde keer politie erbij meschiens dat dat de afhandeling kan versnellen, want rij nu al 2 maanden voor schut met mijn kapotte auto!
Artur uit Stein, 25 september 2025
We snappen dat het balen is om rond te rijden met schade, dit zouden wij zelf ook niet leuk vinden! Alleen... die twee maanden zijn in werkelijkheid net iets minder. We hebben jouw stukken pas recent ontvangen en zijn op dit moment afhankelijk van de tegenpartij. We gaan er natuurlijk alles aan doen om je dossier netjes en snel af te ronden!
Vriendelijke groet, Besured - 25 september 2025
Zeer,zeer slechte communicatie kastje naar de muur...
Marcel uit Dordrecht, 25 september 2025
Er zijn nog wat stappen nodig van beide kanten en we doen ons best om het zo snel en soepel mogelijk te laten verlopen. Geen kastjes of muren, wel een afhandeling!
Vriendelijke groet, Besured - 25 september 2025
Spreek voor zich
Peter uit Bergen op Zoom, 22 september 2025
Snel geholpen en duidelijk
Tom uit Eindhoven, 18 september 2025
2e verzekering bij Besured afgesloten, voelde net zo vertrouwd als bij de autoverzekering. Betrokkenheid bij de klant vind ik een mooi compliment, jammer dat ze geen zorgverzekering doen, anders zeker overgestapt eind v h jaar.
Peter uit Giessenburg, 15 september 2025
Vriendelijk en adequaat geholpen
Jenny uit Bergen op Zoom, 12 september 2025
Vlotte afhandeling, goed contakt.
han uit Doorn, 9 september 2025
Goed
Rumen uit Rotterdam, 6 september 2025
Snel en duidelijk antwoord, vriendelijke telefonische...
Marcel uit Dordrecht, 4 september 2025
Voor het eerst telefonisch contact gehad met een medewerkster van Besured. Wat een verademing om een levend persoon aan de telefoon te krijgen die oprecht geinteresseerd was in mijn probleem. Hulde aan deze mevrouw.
Henk uit Noordwijkerhout, 3 september 2025
Wat leuk om te lezen! En natuurlijk ontzettend fijn dat je het telefonische contact als zo’n verademing hebt ervaren. Bedankt voor je mooie woorden, we zorgen dat ze bij onze collega terechtkomen!
Vriendelijke groet, Besured - 03 september 2025
Zeer positief over gesprekken en de informatie bedankt.
Mvg, S.Karadirek
Sevim uit Berkel en Rodenrijs, 3 september 2025
Zeer trage afhandeling met continu nieuwe vragen, die al beantwoord waren!!
Harrie uit Oirschot, 1 september 2025
We begrijpen dat het vervelend is als de afhandeling traag aanvoelt en er opnieuw om informatie wordt gevraagd. Soms is het echter nodig om extra gegevens op te vragen om een schade goed en zorgvuldig te kunnen beoordelen. Voor de binnengekomen stukken geldt een verwerkingstijd van 15 werkdagen, en daar zitten we op dit moment nog binnen. Vandaag is er ook een e-mail gestuurd met een update over je dossier. Mocht je vragen hebben, laat het ons gerust weten!
Vriendelijke groet, Besured - 01 september 2025
Snel en makkelijk kunnen afsluiten. En ook nog goedkoper dan de andere verzekeringen die ik gecheckt had.
Micha uit Amersfoort, 28 augustus 2025
Welkom bij Besured!
Vriendelijke groet, Besured - 28 augustus 2025
Super leuk gesprek en alles goed en snel geregeld
Nasir uit Den Haag, 28 augustus 2025
Ivm een schadeafhandelingvraag heb ik telefonisch contact gehad met klanteservice medewerkster. De Klantadviseur heeft mij zeer goed uitgelegd wat er speelt en heeft ook mij gerustgesteld naar het verloop. Ze heeft ook direct met de behandelaar overlegt. Super en top van de Klantadviseur, ik ben de Klantadviseur zeer dankbaar. De Klantadviseur is in mijn ervaring een toegewijd medewerkster van Besured en zelfs een aanwinst binnen Besured 🤗
Esther uit Deventer, 26 augustus 2025
Super om te lezen dat je zo goed bent geholpen! We geven je compliment natuurlijk aan haar door.
Vriendelijke groet, Besured - 26 augustus 2025
Goedemiddag, Na mijn allereerste contact met jullie was ik zeer enthousiast. Zo enthousiast dat ik mij met mijn huidige auto ook weer All Risk wilde gaan verzekeren. Uw medewerker raadde mij dit af. Want het voegde niks toe omdat ik een oude auto nu bezit. Nu zit een ongeluk in een klein hoekje en heb ik nog geen week of anderhalve een ongelukje gekregen.(iemand anders reed in mijn auto) Er was een mevrouw achteruit gereden tegen mijn auto Wat schept mijn verbazing dat het wel degelijk uit maakt dat je all risk verzekerd bent.Ook met deze schade. Vind dit een tekortkoming van Uw medewerkers kant die mij niet goed heeft toegelicht. Heb daarom de auto gelijk weer allrisk verzekerd bij U. U kunt zich nu vast wel heel goed voorstellen dat ik hier ontzettend van baal.
Met vriendelijke groet; Els
Els uit Empe, 25 augustus 2025
We snappen dat dit voor jou een teleurstellende situatie is geweest en dat je baalt van het advies dat je hebt gekregen. Het is natuurlijk heel vervelend om na schade te merken dat dit toch gevolgen heeft gehad. We hebben je bericht doorgezet en er wordt contact met je opgenomen om dit met je te bespreken.
Vriendelijke groet, Besured - 25 augustus 2025
Fijn gesprek ben goed geholpen.
Hannie uit Rotterdam, 20 augustus 2025
Alles ging soepel en ben juist geholpen.
Waled uit Kerkrade, 14 augustus 2025
Alles soepel en goed geregeld, blij dat je tevreden bent!
Vriendelijke groet, Besured - 14 augustus 2025
Heb meerdere verzekeringen lopen en ook bij deze annuleringsverzekering weer super prettig en deskundig geholpen.
hijme uit Haarlem, 9 augustus 2025
De schade is door ASN Autoschade Boll heel netjes hersteld. Moest wel lang wachten voor het maken van een afspraak, maar eenmaal de auto gebracht is het snel hersteld. Ik ben geen kosten overzicht ontvangen van de gemaakte schade.Wel een garantie bewijs. Verder ben ik al paar maanden in premie met 100 euro per maand duurder geworden, maar weet ik niet wat de gemaakte kosten zijn. Hier zou ik vooraf van worden geïnformeerd. Ik word niet op de hoogte gehouden van de schade en weet ook totaal niet wat de status van de zaak is. Ik zou hier graag over geïnformeerd worden of ik de gemaakte schade zelf kan betalen en dat hierdoor de premie hetzelfde blijft als voorheen. Met vriendelijke groet Sabine
Sabine uit Nieuwegein, 5 augustus 2025
Fijn dat de schade netjes is hersteld! We snappen goed dat je graag duidelijkheid wilt over de kosten en wat dit voor je premie betekent. Als je je auto laat maken bij een schadehersteller waar we mee samenwerken, krijgen wij de factuur direct van hen. De behandelaar van je dossier neemt contact met je op om je vragen te beantwoorden en alles rustig met je door te nemen.
Vriendelijke groet, Besured - 05 augustus 2025
Hallo ik ben bijna par maand is bij jullie aanmeldingen ik heb niet meer ervaring maar ik had par keer contact alles was snel service en goed MVG- Adel
Adel uit Veldhoven, 1 augustus 2025
Ik heb naar aanleiding van een duidelijk en oprecht gesprek een autoverzekering afgesloten.
Maarten uit Oldenzaal, 1 augustus 2025
Ik heb een aangenaam en duidelijk gesprek gehad en daardoor een verzekering afgesloten.
Maarten uit Oldenzaal, 1 augustus 2025
Ondanks dat we nog niet zolang bij Besured verzekerd waren, zijn wij tóch behandeld alsof dat al jaaaaaren was bij diefstal van onze auto. Een tóp verzekering.
Peter uit Tilburg, 26 juli 2025
Vanmorgen ben ik weer deskundig en vriendelijk te woord gestaan door de Klantadviseur.
Arie uit Puttershoek, 25 juli 2025
Super slechte ervaring wacht al bijna 2 maanden op reactie van verzekeraar en expert
Radjesh uit Almelo, 24 juli 2025
Vervelend om te lezen dat je ervaring niet positief is. We begrijpen dat het vervelend is als je wat langer moet wachten. We wachten nog op bericht van de expert. Als we meer informatie voor je hebben, zullen we je daar over informeren. Bedankt voor je geduld!
Vriendelijke groet, Besured - 24 juli 2025
Had eens wat prijsopgaven aangevraagd. Heel vriendelijk en professioneel geholpen door de Verzekeringsadviseur. Mijn complete verzekerings pakket omgezet naar Besured. Scheelt 100-en € per jaar, t.o.v. NN en ABN. En toch goed verzekerd. Fijn gevoel.
Maurice uit Valkenburg, 24 juli 2025
Welkom bij Besured!
Vriendelijke groet, Besured - 24 juli 2025
Ben bijzonder goed, snel en vakkundig geholpen. Kreeg direct de juiste persoon voor mijn vragen aan de lijn. Uitermate vriendelijke mensen met verstand van zaken en duidelijke info en advies. Bessured kan ik dan ook van harte aanbevelen.
Harm uit Doetinchem, 21 juli 2025
Bedankt voor je mooie woorden en aanbeveling, dat waarderen we enorm!
Vriendelijke groet, Besured - 21 juli 2025
Super vriendelijk persoon aan de telefoon. Had niks anders verwacht van besured! :))
Jeroen uit Bergen Nh, 15 juli 2025
Zocht je naar iets anders?