mannen geven elkaar een boks bij voordeur

Besured ervaringen

Elke dag een b'tje beter, dat zit diep in ons DNA. Daarom tonen we graag ervaringen die klanten met ons delen, zodat jij weet wat je kunt verwachten. Jouw feedback vinden we belangrijk! Want alleen samen kunnen we onszelf elke dag verbeteren. Meer weten? Bekijk ons reviewbeleid voor het plaatsen van ervaringen.

Ook je ervaring delen?

Schrijf jouw review

10,0

Dit is de gemiddelde waardering door Besured klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

prettig gesprek met de Verzekeringsadviseur goede informatie bedankt.

Jan uit Weesp, 16 februari 2024

Zeer vriendelijke mensen en goede digitale service en fijn bereikbaar..chapeau besured..

Henny uit Maastricht, 13 december 2023

Tijdens mn studententijd had ik voor mij studentenwoning een inboedelverzekering bij Besured lopen, toen ik 2,5 jaar geleden uit die woning ging ben ik vergeten de verzekering stop te zetten terwijl ik al een nieuwe had. dit is natuurlijk mijn eigen fout dat ik dit niet wist. Ik vroeg besured of het mogelijk was om een deel van de kosten terug te krijgen, wat niet mogelijk was. Daar was ik niet blij mee, maar kon ik mee leven aangezien het mijn fout was. Eerst verzonden ze een mail waarin stond uitgelegd dat ik mijn laatste incassos via mijn eigen bank omgeving nog mocht terugboeken als dat mogelijk was. Dat had ik dus gedaan en vervolgens sturen ze alsnog een rekening van 3,50 voor mijn laatste maand. Ik reageer daar op dat dat niet klopt omdat ik de bedragen van de laatste maanden terug mocht boeken. daar waren ze het niet mee eens en vervolgens sturen ze me doodleuk een rekening met 40 euro extra deurwaarders kosten. ontzettend onduidelijk hoe besured communiceert en vervolgens intimideert met deurwaarders

Robin uit Haarlem, 22 november 2023

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen dat er wat verwarring is ontstaan, dat is natuurlijk niet onze bedoeling. We willen deze kwestie graag met je bespreken. Een Specialist Financiën neemt binnenkort contact met je op om het door te nemen.

B'bye, Besured - 23 november 2023

Super goede service

Ronald uit Zwart , 16 november 2023

Fijn geholpen!

Inge uit Haarlem, 14 november 2023

Begrijpelijke taal en snelle reactie.

Machteld uit Hedel, 26 september 2023

Vorige verzekering gaf 20 jaar schadevrij
Besured heeft mij op 18 jaar gezet

Ardi uit Ter Aar, 18 september 2023

Goed dat je je ervaring met ons deelt, dankje! Alle autoverzekeraars houden de schadevrije jaren bij in een centrale databank: Roy-data. Het aantal schadevrije jaren is daarom bij iedere verzekeraar gelijk. Maar de bonus-malusladder is wel bij iedere verzekeraar anders. Hoe dit precies zit, vertelt ons Serviceteam je graag. Je hoort snel meer van onze collega.

B'bye, Besured - 18 september 2023

Zover goed

Lia uit Oosterhout, 17 september 2023

Prima verzekering

Rudi uit Alkmaar, 15 september 2023

Tevreden

Rebwar uit Den haag , 14 september 2023

IK heb gelukkig nog geen gebruik behoeven te maken van mijn verzekering, dus ik heb geen ervaring, wil dit graag zo houden. Overigens ging het aanvragen soepel en snel. Vandaar de 5 sterren

Hans uit Hengelo, 14 september 2023

Goede service bij aanmelding

Marco uit Hellevoetsluis , 14 september 2023

Bedankt voor je vriendelijke woorden over onze service bij de aanmelding van je verzekering. Jouw tevredenheid is onze prioriteit! We blijven ons best doen om je gedurende je hele reis bij ons dezelfde goede service te bieden!

B'bye, Besured - 14 september 2023

Goedkoop, maar ik koetser geen illussies over de afloop van een toekomstige afwikkeling van schades. Net als de meeste verzekeraars zit de winst in het niet of zo laag mogelijk vergoeden van ontstane schades. Schadeloos stelling is een utopie

Nathan uit Groesbeek, 14 september 2023

Gelukkig tot op heden niet nodig gehad. Dus dat is een goed teken. Daarom ga ik in het midden zitten met de ster 3, omdat ik nog geen ervaring heb.

Ruud uit Ooltgensplaat, 14 september 2023

Bij de schademelding zeer vriendelijk en correct geholpen

Henny uit Valkenburg, 14 september 2023

Tot op heden prima verzekering voor mijn auto
Zeker niet te duur! Ik ben uitermate tevreden

Henk uit Rotterdam, 14 september 2023

Wat leuk om te horen dat je tot nu toe blij bent met onze autoverzekering. Onze klanten blij maken, dat vinden wij ontzettend belangrijk. Wij worden superblij van jouw positieve feedback!

B'bye, Besured - 14 september 2023

Ik heb er nog niet mee te maken gehad!!!

Wim uit Almere, 14 september 2023

Prima geholpen

Ap uit Radewijk, 12 september 2023

Perfecte telefonische uitleg en afwerking.
Uiterst vriendelijke medewerkster!

Henny uit Valkenburg, 25 augustus 2023

Goed geholpen, snel en vriendelijke

Bryan uit Sliedrecht , 4 augustus 2023

Vriendelijk, deskundig en gemotiveerd personeel.

PG uit Rottevalle, 19 juli 2023

Moest wel een paar minuten wachten voordat de telefoon werd opgenomen maar werd netjes en snel geholpen. Was ik blij mee.

John uit Apeldoorn , 17 juli 2023

Zeer vriendelijk geholpen door de Klantadviseur, probleem werd meteen opgepakt! Dikke duim!

Cindy uit Leidschendam , 21 juni 2023

We zijn inmiddels 4 jaar en maar liefst 23 e-mails verder en nog steeds gaat Besured in de fout bij de afhandeling van een ziektekostendeclaratie uit 2019. Keer op keer zoeken ze het uit, bevestigen dat ik gelijk heb en vervolgens sturen ze doodleuk weer een factuur of proberen ze het bedrag, onrechtmatig, te incasseren. Om moedeloos van te worden.
En om de ergernis compleet te maken: ik voldoe aan hun verzoek om een review te schrijven (gratis feedback dus) maar ik ben verplicht om een van hun andere verzekeringen aan te vinken, want "ziektekostenverzekering" staat niet in hun lijst. Nou ja, dan vink ik alle andere maar aan.

Jos uit Maastricht, 16 juni 2023

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. We vind het vervelend om te lezen dat je niet naar tevredenheid bent geholpen. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling. Een van onze Klantadviseurs neemt contact met je op om dit samen met jou op te lossen.

Vriendelijke groet, Besured - 16 juni 2023

So helpful and nice!! Thank you:)

Carlota uit Amsterdam, 1 juni 2023

De medewerker dacht met mij mee naar mogelijkheden

Milly uit Arnhem , 23 mei 2023

Pas na 2 jaar wordt ontdekt dat er een factuur open staat. Dit vanwege een interne fout. Er is wel excuus voor aangeboden.
Dit kan beter

harrie uit Tilburg, 4 mei 2023

Bedankt voor het delen van jouw feedback. Vervelend om te lezen dat je deze ervaring hebt. Onze Financiële afdeling heeft inmiddels contact met je gehad om jouw ervaring met ons te bespreken. Wij nemen jouw feedback mee in onze verdere ontwikkelingen en verbeteringen!

Vriendelijke groet, Besured - 4 mei 2023

Klantvriendelijk,deskundig,direct en duidelijk .

Peter uit Venlo, 19 april 2023

Heel prettig gesprek en snel persoonlijk antwoord op mijn vragen.

Manon uit Amstelveen , 29 maart 2023

Blij dat Besured contact met me heeft opgenomen, want mijn verzekeringen sloten niet meer aan op mijn huidige situatie

Judith uit Gouda, 27 maart 2023

10,0

Dit is de gemiddelde waardering door Besured klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Zocht je naar iets anders?



Contact

Chat Bel Mail