man en vrouw zetten boeken in minibieb op straat

Ons reviewbeleid

Op onze website vind je reviews van klanten. In principe plaatsen we alle reviews, maar er zijn wel een paar uitzonderingen, waarbij wij vinden dat ze niet op onze website horen. Dit zijn reviews:

  • van mensen die geen klant (meer) zijn;
  • waarvan de klant het product waarover de review gaat niet meer heeft;
  • waarvan de klant heeft gevraagd om deze te verwijderen;
  • waarin privacygevoelige informatie staat over bijvoorbeeld klantgegevens, medische zaken of de financiële situatie van de klant;
  • met grof taalgebruik, denk aan schelden of vloeken;
  • die niet in het Nederlands of Engels zijn geschreven;
  • die eigenlijk bedoeld zijn als reactie op een vraag vanuit ons;
  • die gaan over fraude;
  • over een andere verzekeraar of een ander merk.

 

Goed om te weten

Wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten. En we willen als het even kan zorgen voor een glimlach. Daarom houdt onze afdeling Klanttevredenheid de reviews scherp in de gaten.

 

  • Geeft een klant 3 of minder sterren? Dan nemen wij altijd contact op. Om te kijken of we het samen kunnen oplossen.
  • Staat er een vraag in de review? Ook dan nemen we natuurlijk contact op met de klant. In dit geval maakt het niet uit hoeveel sterren er zijn gegeven.
  • Ben je (nog) geen klant en heb je een opmerking of vraag? Dan hebben we eerst jouw toestemming nodig om hiervoor contact met je op te nemen.
  • De reviews worden op de reviewpagina geplaatst op volgorde van binnenkomst.
  • We maken geen onderscheid tussen positieve en negatieve reviews.
  • We plaatsen de laatste 9 reviews die zijn achtergelaten door klanten.

Contact

Chat Bel Mail