Hoe meld ik een klacht?
Allereerst, super vervelend dat je een klacht hebt! Dit willen we samen met jou oplossen. Bel ons via 078 611 81 11. Wij kijken graag hoe we jou weer blij kunnen maken.
Ben je daarna toch nog niet tevreden? Dan kun je op de volgende manieren je klacht aan ons doorgeven:
- Vul het online klachtenformulier in
- Stuur een e-mail naar kwaliteitszorg@besured.nl
- Stuur een brief naar:
Besured Kwaliteitszorg, Postbus 622, 3300 AJ in Dordrecht
Klacht schadeverzekering
Wij doen erg ons best om binnen een reactie te geven op jouw klacht. Als we er samen niet uitkomen, dan kun je met jouw klacht ook naar het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid):
- Adres: Postbus 93257, 2509 AG Den Haag
- Telefoon: 070 333 89 99
- E-mail: consumenten@kifid.nl
Collega met een vermoeide blik? Haal een extra bakje koffie.
Op deze pagina lees je in 't kort hoe het zit. Meer weten? Duik in de uitgebreide voorwaarden.