man zit op muurtje en vrouw met fiets en boodschappen

Hoe meld ik een klacht?

Allereerst, super vervelend dat je een klacht hebt! Dit willen we samen met jou oplossen. Bel ons via 078 611 81 11. Wij kijken graag hoe we jou weer blij kunnen maken. 

Ben je daarna toch nog niet tevreden? Dan kun je op de volgende manieren je klacht aan ons doorgeven:

 

  • Vul het online klachtenformulier in
  • Stuur een e-mail naar kwaliteitszorg@besured.nl
  • Stuur een brief naar:
    Besured Kwaliteitszorg, Postbus 622, 3300 AJ in Dordrecht
     

Klacht zorgverzekering

Lossen wij de klacht niet goed voor je op? Dan kun je voor een klacht over de zorgverzekering naar de Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen (SKGZ). Je kunt op de volgende manieren contact opnemen met de SKGZ:

 

  • Adres: Postbus 291, 3700 AG Zeist
  • Telefoon: 088 900 69 00
  • E-mail: info@skgz.nl

 

Je kunt jouw klacht of verschil van mening eventueel ook insturen via de website van de Europese Commissie.

 

Klacht schadeverzekering

Wij doen erg ons best om binnen vijf werkdagen een reactie te geven op jouw klacht. Als we er samen niet uitkomen, dan kun je met jouw klacht ook naar het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid):

 

  • Adres: Postbus 93257, 2509 AG Den Haag
  • Telefoon: 070 333 89 99
  • E-mail: consumenten@kifid.nl
ledlamp met twee bloemen illustratie

Een b'tje inspiratie?

Mailtjes gelezen en gearchiveerd? Deze kosten veel energie op externe servers. Tijd om je inbox dus eens op te schonen!

Op deze pagina lees je in 't kort hoe het zit. Meer weten? Duik in de uitgebreide voorwaarden.

Contact

Chat Bel Mail